9 Aralık 2011 Cuma

Küçük Mutluluklar


Küçük mutluluklarım;

Sarelle mini yemek ve küçük cam kavanozu için bşrsürü elişi projeleri düşünmek,
Baykuşlu defterime bakmak,
Minicik stickerları yapıştırmaya kıyamamak,
Baykuşlu, kalpli stampalarımı her boş bulduğum kağıtta denemek,
Iphone kılıfı modeli hem de Hello Kitty:)bulup işlemek,
Matruşka cüzdanıma niye okadar para verdim kendim de yapardım demek,
Aldığım Istanbul manzaralı kartpostalları yeni yıl için hazırlamak, (Istanbul koleksiyonunun sanal mağazası da varmış süper şeyler var)

3 yorum:

  1. merhaba Aylinciğim, blogda da belirttiğim gibi, eğer canvas bulamazsanız ben gönderirim sizlere, sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  2. :) hiç zahmet vermek istemem ama galiba o şık kalıyor ben telefonda aradım dmc satan yerleri yok dediler de. ama zahmet olucak size.

    YanıtlaSil
  3. bu ne güzel şirinlikler öyle ellerine sağlık.

    YanıtlaSil