29 Ekim 2011 Cumartesi

Iphone Kılıfı

8 yorum:

  1. Çok şeker olmuş.
    Ellerine sağlık.

    not: kelime doğrulama yorum yazmayı zorlaştırıyor... haber vermek istedim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler yorum için:)
    notu hemen dikkate alıp gerekli düzeltmeyi yaptım tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş, bayıldım! bu kılıfın materyali burada satılıyor mu? çok bakmıştım ama bulamamıştım.

    YanıtlaSil
  4. yok maalesef ben de bulamadım trde. türkiyede olan kılıfların delikleri daha büyük ve çarpı işi kumaşına uyumlu değil. before after postumda yapmıştım. bu ithal olandan. beğenmene çok sevindim

    YanıtlaSil
  5. mükemmel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. harika bişey olmuş.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler:) ben de çok severek yaptım ama kullanamamk da üzmüyor değil:)

    YanıtlaSil
  8. inanilmaz güzel olmus ellerine saglik.... :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil