16 Ekim 2011 Pazar

Before-After

Haftasonu havanın yağmurlu olmasıyla kendimi elişlerine verdim farkettiyseniz:) Iphone kılıflarını çarpı işiyle bezeme; googleda ve envai çeşit yabancı elişi sitelerinde gördüğüm bir çalışmaydı. Benim iphonem olmadığından ben kendi telefonuma telefoncudan aldığım 5 tl'lik kılıfa işlediğim deseni görmek istiyorum sizlere fikir vermesi açısından. Benim modelim çok basit çünkü benim kılıfta çarpı işi delikleri biraz büyük ve az. Eğer iphoneunuz var ve çarpı işine meraklıysanız googleda araştırıp değişik modellerle telefon kılıfınızı kişiselleştirebilirsiniz.



Cross stitch phone case:)

3 yorum:

  1. Çok hoş bir fikir :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir fikir. Teşekkürler.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. pasta köşesi, okuyan çok teşekkürler beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil